З 1 липня нові правила торгівлі пивом

Державна податкова інспекція у м. Полтаві повідомляє, що відповідно до законодавчих змін, з 1 липня 2015 року пиво є алкогольним напоєм. Відтак, із зазначеної дати продавати пиво без реєстратора розрахункових операцій (РРО) та ліцензії на оптову та/чи роздрібну торгівлю алкогольними напоями не можна. Для отримання ліцензії суб’єкту господарювання необхідно звернутися до Центру обслуговування платників із заявою відповідної форми, у якій зазначаються:

-​ вид господарської діяльності – роздрібна торгівля алкогольними напоями;

-​ адреса місця торгівлі;

-​ перелік РРО (КОРО), які знаходяться в місці торгівлі, а також інформацію про них (модель, модифікація, заводський номер, дата виготовлення);

-​ реєстраційні номери посвідчень РРО (КОРО) та дату початку їх обліку у ДФС.

До заяви додається копія реєстраційного посвідчення (ф.№3 –РРО) та копія документа про сплату квартальної вартості ліцензії. Протягом 10 календарних днів видається ліцензія або аргументована відмова.

Звертаємо увагу, що платникам єдиного податку дозволено торгувати вроздріб виключно пивом і столовими винами. Відповідно, отримання загальної ліцензії на торгівлю алкогольними напоями не наділяє правом єдинників торгувати міцними напоями (горілка, коньяк тощо).

Суб’єктам господарювання, які торгують алкогольними напоями і мають відповідну ліцензію, отримувати додаткову ліцензію на торгівлю пивом не потрібно.

Відділ комунікацій Державної податкової інспекції у м. Полтаві

матеріал підготував/ла: Дмитро Кравченко

Читайте нас у Telegram

Приєднатися
Поділитись новиною:

Схожі новини: